2015. május 16., szombat

Páratlan hagyaték a magyar foci múltjából

Hónapokkal ezelőtt a blog egyik olvasója hívta fel a figyelmem egy páratlan hagyatékra, melyet a Ferencváros és a válogatott korábbi gyúrója, Takács József hagyott családjára.



Rögtön kaptam az alkalmon és elmentem Vácra, ahol "Taki bácsi" lánya fogadott és mutatta meg a nem mindennapi gyűjteményt. Napokig el tudtam volna nézegetni azt a rengeteg fényképet, könyvet, amelyet Taki bácsi a 45 évnyi munkaviszony során összegyűjtött, és persze le is fotóztam néhány ereklyét abban a reményben, hogy talán segíthetek a családnak méltó helyre juttatni a hagyatékot.



Több múzeumot is megkerestem, hátha valakit is érdekelnek a régi könyvek, a befűzött újságot, mérkőzésstatisztikák, autogramok stb., de komolyabb érdeklődést sajnos senki nem mutatott ezek iránt.



Így most néhány fotót felteszek a blogra, ha valaki esetleg fantáziát lát bennük vagy komoly vásárlási szándéka van, ne habozzon megkeresni privátban, hogy összeköthessem a családdal. Bízom benne, hogy a segítségetekkel méltó helyre kerülhet ez a felbecsülhetetlen érték.

Fotók a gyűjtemény egy részéről:








Köszönöm mindenkinek, aki megosztja ezt a bejegyzést!

FRISSÍTÉS: a hagyatéknak lett új gazdája, köszönjük a rengeteg érdeklődést és megosztást!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudom, hogy egy éves a beírás, de én most találtam meg. Engem lehet, hogy érdekelne, ha még megvan. Ide tudsz írni: ggaraba@hotmail.com
    Köszi,
    Gergő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gergő, amennyire tudom, már valóban elkelt a hagyaték. Üdv: Niki

      Törlés